[OT] Dukovany

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Středa Duben 28 11:09:02 CEST 2021

No dovolim si par postrehu:
- a to jako to nabijeni mobilu je takova racha pro elektrickou sit, ze
vetsi ci mensi spotreba mobilu (nebo notebooku) neco smysluplne ovlivni? Ja
si dovolim pochybovat
- U telefonu si dokazu predstavit 'nabijim kdyz sviti slunicko'. Ale
pracovni notebook jsem schopen vystavit za hodinu kdyz zrovna delam neco
narocneho na vykon. Musim nabijet kdyz potrebuju, ne kdyz zrovna sviti
- 2 rozvody? A (krome ceny) to jako budu sledovat ktera ledka zrovna sviti
a podle toho prepinat mezi zasuvkami? To jako vazne? Magneticke konektory
jsou hezke, ale na 230V bych se po* strachy a na USB strane - to jako budou
nabijecky v obou zasuvkach a to povazujete za setreni?
- napad s blokovani spotrebicu podle toho 'jaka je energie' je taky dost
problematicky. To jako pracka vypne v polovine prani, proze neco zmenilo?
Mozna hodne z toho je 'nejak' resitelne - ale obavam se, ze to bude vic
skody (slozitosti, nakladu, dodatecnych serepetickek, na jejichz
vyrorubu spotrebujeme vic energie, nez nakonec 'usetrime', kurvitek a
proboemu), ze....
No moc se mi to nezda,
Marek