[OT] Dukovany

Jindroush jindroush na seznam.cz
Středa Duben 28 09:38:34 CEST 2021

Ale jiste, v tom s vami souhlasim - vetsina lidi netusi, co jim tu
energii zere a proto nemuze efektivne zmenit sve chovani. Vymena zarovky
na zachode asi neni to, co zachrani planetu.

Jenze, zkuste si zmerit TRENDY toho, jak se v dome spotrebovavaji
energie (tj. voda t/s, plyn, elektrina) v zavislosti napr. na rocni
dobe, na pocasi, na vsedni den/vikend apod. Hotove a snadne reseni neni.

J.