Stare radio - repase

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Středa Duben 28 10:29:56 CEST 2021

Já je nevyhazoval ale pěkných pár kousků jsem si omylem prodal s autorádii.
Měl jsem z Německa kazety za 1 marku a měl jsem vybrané takové aby to
senzačně hrálo.
A to nemluvím o reproduktorové "stěně".
Občas jsem ji v autorádiu zapomenul a i když mi to dotyčný zavolal, tak
jsem říkal,
v poho, berte to jako dárek.
Vozil jsem autorádia od Conráda z Německa, no nekupte tehdy požadované
digitální autorádio
za 20-35 marek max. (jednalo se o vrácené zboží a proto ta cena).
Zbyly mi tu tehdy jen dvoje střeva, jinak vše bez závady nebo lehko
opravitelné a to i to
jedno co mi přinesl člověk, že když ho před domem zapojil tak vybouchlo
a chtěl peníze zpět.
Věděl jsem, že ho přepóloval a i tak jsem mu peníze vrátil. Neměl jsem s
tím nikdy problém.
Autorádio jsem vyluxoval od "vaty" z kondíku a vyměnil jednu diodu a
kondík a šlo do světa.
Nezapomenu na šéfa servisu u Conráda ještě tehdy v Hirschau, je to o
kousek dál než
Wernberg-Köblitz, kde je dnes prodejní "ústředí", pokud vím tak v
Hirschau je už jen "účetní" ústředí.
Tak tenhle človíček jednou vezl celou paletu nových autorádií, která
stála běžně 198 Marek
a volal německy "abslolutně nové" cena za kus 35 Marek.
Tak to jela žena ještě do ČR pro další peníze. V té době byl limit na
hranicích 150 Marek
a mnohonásobně jsem jej překročil. Bez problémů.
Bylo to autorádio AR8800 jedno z nejlepších, poctivá "kovářská" práce,
žádný číňan s váhou 400g a udávaným výkonem 300W a na šňůře 2A pojistka :-D
Jen tak, nostalgické vzpomínky....
J. Polívka