Jak sloucit L+P audio vystup na mono

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Středa Duben 28 02:05:45 CEST 2021

Není to jen o sloučení. Z barevné fotky taky černobílá stojí za prd.
All-pass filtr na jeden kanál /nebo na oba jinak naladěné) a pak
sloučit. A zdůraznit výšky tak od 2kHz aspoň 6dB, protože posloucháte
zepředu a ne ze stran.
https://www.uaudio.com/blog/allpass-filters/

tohle na oplátku vymaže zvuky, které měly jít jakoby zevnitř hlavy
https://www.proaudiodesignforum.com/images/pdf/Studer_Stereo_To_Mono_90_Degree_Filter_1.914.533.pdf

nebo tohle, ale naopak - vstupy rozdělit, výstupy sloučit.
https://www.epanorama.net/sff/Audio/Circuits/Filters/Stereo%20Simulator.pdf

Je to zvuk, který měl jít z dálky a zezadu, že?