[OT:] Thunderbird pada

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Duben 27 20:15:57 CEST 2021

Zdravím,

do nové mašiny s Win10 jsem nainstaloval Thunderbird a přidal do něj
většinu svých mailových účtů (aktuálně 11 adres), stáhnul maily (něco
kolem 60000 mailů, v podstatě asi desetina toho, co mi držely databáze
Windows Mailu z Vist, co jsem provozoval na Win7) a chtěl jsem upravit
nastavení a tak, ale když kliknu na Nástroje - Možnosti, tak TB
vyalokuje veškerou volnou paměť, vytíží procesor nadoraz a po pár
minutách spadne. Takže se do nastavení nedostanu...

Jednak mi TB nepřijde jako něco extra pohodlného, jednak nevím, kudy z
toho ven. Nemáte někdo tip na mailového klienta, co umí zprávy ze všech
účtů sypat do jednoho inboxu, tak, jak to uměl nejstarší Outlook Express
(a následně je roztřídit pomocí pravidel, samozřejmě)?

No a druhá otázka je, co s tím kouslým TB, nesetkal se s tím někdo?
Zkouším googlovat, ale zatím bez valných úspěchů.

Díky.

Pavel Kutina