[OT] Dukovany

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Úterý Duben 27 19:34:44 CEST 2021

To je Ano nebo Ne ?

Kladu si otázky ?

Kolik energie budeme potřeboat ? Všichni počítají, že tady bude těžký
průmysl, minimálně nějaká strojní výroba, automobilky ? Tak se to počít
a pronásobí nebo si nakreslím něco ?

Jak se změní moje cena za energii ? Budu jí stále nakupovoat na trhu a
bude stejně drahá ať tady mám 2 nebo 5 jaderných elektráren ?

Pokud se zde bude vyrábět energie pro Německo, tak se to doopravdy
vyplatí ?

Mohu počítat s tím, že si 1/3 energie budu dovážet ?

Musí tady doopravdy být ten těžký průmysl ?

Můžeme se podívat po nějakém lehčím průmyslu nebo se někde inspirovat v
nějkých zemích lepší technologí, nemusíme od nich brát to nejhorší, ale
Japonsko, Jižní Korea, Čína, USA, Německo ... všichni mají technologie,
ale nemusím sem tahat tu nejtěžší. Přijde mi, že stanovuji energii a
ještě nevím co budu dělat.

Zatím to je spíš Ano,Ne takové populistické a to se mi nezdá nebo Vám jo ?

Jirka