Re: MPPT k soláru

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Úterý Duben 27 18:53:11 CEST 2021

No to prece neni zadny argument....to je jako byste radil nekomu kdo se
chce dostat rychleji autem z bodu A do bodu B aby si koupil silnejsi
auto...jednak to automaticky neznamena, ze se cesta odpovidajicne zkrati
a druhak treba staci jet jen kratsi cestou (MPPT).

Nejake reci muzete odpoledne polechtat baterky na 14.4V atd...vecer uz
zadne Slunce byt nemusi a nemusi byt klidne 14 dni...

Vubec pomijim takove detaily jako, ze vetsi panel muze huntovat baterku
nadproudem (v pripade extremniho vykonu a ten muze nastat z
nejruznejsich pricin - treba odraz svetla). Mej experimentalni 20Wp
panel je schpny davat v lednu za mrazu 24Wp...to je 20% navic.

Kdy ta slezina u Petra je? V patek jsem pryc.

RV