Jak sloucit L+P audio vystup na mono

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Úterý Duben 27 17:49:50 CEST 2021

Jo tak na to jsem narazil u BT repracku z Lidlu. Máme par audio CD (mladej
používá starý CD walkmann od Sony,  protože mu to prostě staci...) a tam
jak jde zvuk "z prostoru" tak v tom BT repracku není vůbec slyšet. Pomůže
mírné povytažení jack :-). BT repracek je s walkmann CD propojen kabelem s
jack na obou koncích (BT se v tomto případě samozrejme nevyuziva).