[OT] Dukovany

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Úterý Duben 27 07:50:51 CEST 2021

Zdravím,

podívejte se taky na skladování. V německu si mysleli, že je vše ok.
Nevím co další generaci necháme. Pokud to neovládáme zlikvidovat.

https://www.idnes.cz/ekonomika/zahranicni/skladovani-jaderneho-odpadu-v-nemecku.A160129_195826_eko-zahranicni_ozr
https://en.wikipedia.org/wiki/Asse_II_mine

Další co mi říká ne je např. Metro a povodeň, kde si všichni mysleli, že
Metro může být kryt.

V neposlední řadě na našem území neustále probíhají boje. Jsme taková
nárazníková zóna východ a západ. Dávat zde jaderky se mi nezdá. Městské
jaderky a střežit je vůbec problém.

Jirka