Notebook pro CAD

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Neděle Duben 25 15:33:02 CEST 2021

Na to si budeme muset asi chvilku počkat, ale už jsem viděl hodinky co
promítaky na ruku. Možná někdy budou i s projektorem ma zeď. Ale obávám
se, že to bude jako v tom vtipu s ruskáýma hodinkama, kdy měly i
předpověď počasí, ale byl k tomu nutný kufr s baterkama. Zázračná
baterka se furt ne objevit a zatím nejúčinnější baterka se jeví
spalovací motor.

Nicméně kolega nosí hodinky, na které mu chodí maily a když je něco
důležitého, vezme mobil. Absolutně ty mladý nechápu, jak na té pidi
obrazovce mobilu jsou schopni pracovat. Pravda, my jsme taky vyrostli na
rozlišení 320x240 a windowsy s 640x480 byly zázrak a dokázali jsme na
tom dělat to co by jsme dnes už nedokázali. To asi tím věkem.