Notebook pro CAD

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Úterý Duben 20 12:10:21 CEST 2021

No jsem presne ten pripad o kterem pisete....na 99% casu mam NB v docku.
Bohuzel to jedno procento je nekdy proste naprosto zasadni. Cela leta
jsem drzel normalni desktop, ale uz nekolik let jsem na NB.
Samozrejme jsem zaplakal kvuli grafice a treba kvuli zvukove karte, ale
zvukovka se da nejak resit externi do USB nebo TB.

Treba kvuli klicum k SW jsem nemohl udelat nupravy v SW na miste.
Stejne parkrat za rok potrebuju vzit NB bud kvuli muzice, dovolene....je
to velmi malo casto, ale neda se to snadno obejit.

RV