frekvencni menic 1f/1f + vreteno kress 1000W s elektronikou ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Duben 24 18:25:09 CEST 2021

Ne, myslel jsem nějakým externím drátem moct přepnout elektroniku do
pomalého běhu. To jsem myslel jím přiohnutím elektroniky.

No a vyvedením drátů od motoru (to je druhá možnost) jsem myslel napájet
ten motor motor úplně mimo původní elektroniku.
Jestli je to opravdu univerzální motor v sériovém zapojení, tak ten
jednoduše běží i na DC napájení.
Např. pračkový motor (což je snadno dostupný sériový motor na pokusy)
normálně běží (pomalu) třeba na přímo připojených DC 12V. I když je
samozřejmě určen pro běh na AC 230V s regulátorem otáček.

Takže jsem myslel vytáhnout dráty, a přepínačem je proklemovat buď pro
běh přes původní regulátor, ve druhé poloze přepínače pak na pomalý běh
třeba na DC (nebo i AC) 12 nebo 24V.

PL