frekvencni menic 1f/1f + vreteno kress 1000W s elektronikou ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Sobota Duben 24 18:10:21 CEST 2021

na cncforu jsem nasel odkaz na tu elektroniku, nebo alespon podobnou:
https://fpv-community.de/threads/umbau-kress-fr%C3%A4sspindel.33513/
bastlit, jako ze by to behalo porad jen na FM ? jestli by to ale slo,
potrbuju od tech 600rpm po aktualnich max. 25000rpm.
ten napad me vcera prepadnul, az mi bylo divny, ze jsem to uz drive
nezkusil. vsechno je doma dost dlouho. ani dospat jsem nemohl a kulovy :-)
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín