Re: Osazování do pasty - rozlévání pasty

Pátek Duben 23 19:02:36 CEST 2021

Flux do pasty se mi neosvedcil, konzistenci upravuju jen IPA, ale tak
kapka do pixly kdyz to vypada husty (inj. strikacka s tenkou jehlou),
taky Cinske pasty. Trosku se to teda rozlejza ale neni s tim ve finale
problem. TQFP 0.5mm se nesleje (kdyz se nahodou trefim na plosky ;-) )
Na typu pasty bude asi hodne zalezet, ja jsem smireny s tim, ze po
pretaveni to kontroluju a hustejsi svabi si vyzadaji opravu.