Re: SSR jako náhrada stykače

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Duben 23 11:44:46 CEST 2021

 23.4.2021, 11:33:13

Eatony zas tak moc neznám, pracoval jsem s ABB a tam je to
přesně naopak. Cívka dc na malé napětí, jí je předřazen
step-down a usměrňovač. Stykač je oficiálně univerzální,
ac/dc.
Výhodou je, že to má širší rozsah pracovního napětí než
klasické řešení, nevýhodou malá odolnost, např. vůči
přepětí.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz