Re: SSR jako náhrada stykače

jurp jurp na volny.cz
Čtvrtek Duben 22 13:49:37 CEST 2021

Funkcni to bude, ale ne bezpecne. SSR nelze pouzivat jako bezpecny spinac.
Pokud se pouzivaji, tak je nutno jim predradit klasicky stykac.

U normalnich stykacu by slo doplnit mech. blokaci, ale c.1 musi byt trvale
sepnuty. Takze, pokud nas bude v tomto pripade trapit spotreba civky stykace,
lze na pozici 1 do CEZu dat stykac s kontakty NC, na agregat s NO a spinat je
postupne. Poznamka - NC verzi najdete u Schracka pouze v instalacnim provedeni
a nelze je mechanicky blokovat.
O.K. Dobra, NC jeste najdete u tech se jmenem co se nevyslovuje (jsou z
Holesova).

JURP