MP2315 - BST

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Čtvrtek Duben 22 11:57:12 CEST 2021

Tohle je rozhodně hobby záležitost. Prostě jsem narazil na zajímavej
obvod, kterej jsem si chtěl zkusit a zakomponoval jsem si ho do jedné
hračky. A bohužel jsem zjistil, že právě tuto hodnotu nemám v šuplíku a
nějak jsem nenašel popis, který by ukázal jaká je možná tolerance.
A vzhledem k tomu, jak aktuálně pracují pražské zeleniny se součástkami,
tak si nemohu skočit do obchodu pro dva odpory. :(