MP2315 - BST

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Čtvrtek Duben 22 11:19:45 CEST 2021

Též si myslím, že na tom nebude nijak moc záležet. Dá se porovnat funkce při 4R7, 10, 33, 47R a zkusit rozdíl:-)

Ale samozřejmě náleží na tom, co se s tím bude dál dělat, na hraní doma je to jedno, na malovýrobu bych se od doporučeného moc nevzdaloval. Na velkovýrobu možná 18/22R, na certifikované věci samozřejmě přesně dodržet doporučení DS, přes to vlak nejede.

20 není ňáká exotika, normální hodnota z E24. Ale zrovna u měničových švábů bývá v ukázkách často E96, i když je tolerance ref třeba 5 % a „to mi hlava nebere“.

PH

Od: Vojtěch Petrucha
to taky vzdycky nechapu co k tomu ty lidi vede, dávat do ukazkovych zapojeni tyto hodnoty, jestli potouchly umysl potrapit uzivatele tech soucastek nebo co..
existuje typ MP2315S ktery nevim cim se lisi a tam je 10ohm..
na vyzkouseni bych pouzil cokoliv mezi 5-30 ohmy a neresil to..

> Od: "Jindrich Fucik" <fulda na seznam.cz>
chtěl jsem si vyzkoušet MP2315. Zjistil jsem, že to musel dělat ten
Wekův kamarád, který zásadně používá ty odpory, které jsou v dané řadě
nejčerstvější. Například 40k2 a podobně. A tak se stalo, že jsem při
osazování desky zjistil, že nemám 20R, který se má použít jako bootstrap.
Popis v datasheetu je takový, že snad ani není možné použít jinou
hodnotu. Co si o tom myslíte? Mám dávat 5x100R paralelně? Nebo nějakou
jinou - méně přesnou kombinaci? (3x 68R paralelně :) )