[OT] Re: IPC-1 usmažila baterky

Středa Duben 21 22:00:26 CEST 2021

Mi to připomnělo starý vtip:

V soutěži vibrátorů se na třetím místě umístil výrobek Made in USA - pět rychlostí,
jemný silikonový povrch, vyměnitelné nástavce.

Druhém místo získal vibrátor z Japonska - jednoduché čisté linie, ale našlapaný
senzory, které přesně vyhodnocují potřeby a dávkují vibrace k maximální
spokojenosti.

Na první místo se zcela suverénně dostal vibrátor český, který je sice poněkud
nedbale zpasovaný a odlitek není zrovna nejlépe zahlazený, ale ty nesednoucí hrany a
otřepy na spojích při vibracích vyvolávají úžasné vjemy. No a čeho si uživatelky
cenily nejvíce, bylo zmnohonásobění úroveně orgasmu tím, že těsně před vyvrcholením
vytečou baterky.

D.O.