RE: IPC-1 usmažila baterky

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Středa Duben 21 01:03:49 CEST 2021

Zajímalo by mě, jestli se ten první se dělá i pro kočky a jestli by jeho použitím skončilo probíhající kolo mrouskání:-)

Jinak díky všem za info. Uvědomil jsem si, že jsem hodně průkopník Li-ion. Začalo to už před hodně lety, když jsem si všiml, že v GM mají hranatou, co je velká jako 3 tužkový. Dal jsem ji do oblíbené svítilny na 3 tužky a výdrž se rapidně prodloužila. Takhle samozřejmě dopadly všechny další, jen světlo na kole mělo dlouho Pb 6V/6Ah. A do autíčka pro kočku jsem dal místo 3 tužkovejch sériově, 3 Li paralelně. Mám tu hromadu torz el. cigaret první generace, které mi zbyly po jednom bývalém nájemníkovi, kromě autíčka skončily i v levných LED svítilnách, původně určených pro 3 mikrotužky. Scénář je vždy stejný: Průměr doplní 3D tisk, délku zmuchlanej alobal:-)

S foťákama to bylo zajímavý, první byl vyloženě NiMH-ready, vypínal při 2,0 V. Druhej byl na 2x víc baterek a vyp. vycházel něco přes 1,1 V/čl. Vždycky jsem je musel jednou za čas hodit do toho prvního na dovybití, jinak se jim zvyšoval Ri do nepoužitelna. Od tý doby foťáky na tužkový ne-e.

A souhlas že foťák vs mobil má své výhody. Teď mám zálusk na Nikon Coolpix P1000.

PH

Od: Jan Kuba
Budete se divit, ale hodně věcí.
Namátkově třeba vibrátor, blesk, hračky, vánoční svítivé ozdoby, myšoplašič, zubní kartáček, míchátko na mlíčko no kafe (napěňovač) termohlavice k radiátorům.
Je mi divné, že žádný z vyjmenovaných spotřebičů nemáte....
Ten prvně jmenovaný "spotřebič" například dosud prý nevyrábějí ve verzi na Li-on baterii.