OT: android, nešel zvednout hovor

Středa Duben 21 01:26:59 CEST 2021

Ještě před hodinou jsem nevěděl co s tím, teď se už jen podělím o
zkušenosti. Když mi zvonil telefon, na obrazovce se nic neobjevilo. Když
jsem tlačítkem telefon zapnul, zvonit to přestalo. Hledal jsem na netu
rozumy a zjistil jsem, že tenhle problém už mělo spousta lidí a ve
spoustě starších verzí androidu. Na fórech byly rady jako
vypnout/zapnout, ale to už jsem měl vyzkoušené - nepomáhá. Pak obnovit
tovární nastavení - no do toho se mi nechtělo a stejně tam někdo pak
psal, že mu to nepomohlo.

Takže co pomohlo - najet na aplikaci Telefon, vymazat u ní mezipaměť a
úložiště, pak u aplikace vynutit ukončení a znova spustit. Takže je to
vlastně jednoduché :-) třeba se to někdy někomu bude hodit.

Anděl