Problem s SSD pod linuxem

alkaline alkaline4 na protonmail.ch
Neděle Duben 18 14:02:41 CEST 2021

Mně to připadá dost divoké a za ty roky linuxaření jsem se s něčím takovým nepotkal.
Zkusil bych ještě boot z nějaké "opravárenské" live distribuce linuxu /cd nebo usb/ a zkusit co to udělá.

https://www.system-rescue.org/
nebo https://www.supergrubdisk.org/rescatux/

Rozhodně se pak podělte o to jak jste dopadnul.

R.

Sent with ProtonMail Secure Email.