Re: Dimenzování frekvenčních měničů - bylo OT Budme radi za HWnews

Neděle Duben 18 09:09:44 CEST 2021

Jo, to vím, servo není to samé co měnič, ale je to podobné. Tehdy jsem to
potřeboval řešit rychle, tak jsem vyhrabal ve skladu nějaká trafa snad se
sekundárem 110V, byly obrovské a byla jich tam hromada, tak jsem to
provizorně nadrátoval (6 ks), aby to kluci mohli zkoušet. Pak jsem objednal
v Soneparu trafa, co tam už zůstaly natrvalo.

P.K.