Re: Mech: průměr díry pro kolík

ajtservis info na ajtservis.cz
Neděle Duben 18 01:05:46 CEST 2021

take bych dodal, ze laser neni jedina technologie co jde pouzit.
poptejte cnc vrtani treba na cncforu a bude to lepsi volba. presne
koliky kupuju pro tento ucel na https://www.killich.cz/, po kusech.
vetsinou 2x10mm.
a i ostatni spojovak co jde a pak az jinde.
sluzby se v dnesni dobe, az je to podivne,  spatne hledaji, ale nekdy je
clovek prekvapen, co jde rozumne casove a financne zadat.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín