Re: Polovodičový laser - tvar stopy

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Duben 17 15:23:01 CEST 2021

Děkuji za odpověď.
Ale není mi to moc jasné.

Píšete převrtával. To znamená, že před výstupní hranou chipu bylo něco
jako clonka, která žrala 2/3 výkonu?

A s tím, že se svazek různých osách rozšiřoval různě rychle: zkusím
udělat nějaké trochu exaktní měření, např. ve vzdálenosti 100mm a
1000mm. Ale zatím jsem z toho ale nabyl pocit, že rozbíhavost je stejná.
Takže tvar stopy prostě kopíruje tvar té výstupní části chipu. Jen se
stopa se zvětšující vzdáleností rovnoměrně zvětšuje.

PL