OT: digitalizacia napreduje alebo digitalna "dividenda"

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Duben 16 22:19:30 CEST 2021

To je celkem překvapivé. zatím pokaždé když jsem se tady setkal s busem
MHD, tak používal centrální konektivitu a rozvod "palubního ethernetu".
Zdálo se mi to logické. nemá cenu vozit v jednom autobuse 3 simky, jsou
velké a těžké. Jeden modem na autobus dává provozovatelům určitou
volnost a kontrolu.

Dne 16.4.2021 v 21:35 Kaliciak, Richard napsal(a):
[cut]
> Skutocny dovod je ale, ze Vodafone DE vypina koncom 06/2021 3G siete a
> prerobenie automatov (asi 100) by vyslo na 2M2 €.
[/cut]