OT Budme radi za HWnews

František Burian BuFran na seznam.cz
Pátek Duben 16 12:38:23 CEST 2021

Ano myslime stejne, ja bych tam taky videl 555 (misto procesoru), ktera
sepne po 5ms od triaku ktery detekuje pruchod nulou. Synchronizovat to
presne v max si myslim nebude mit moc velky vliv,

v nejhorsim bude trosku vetsi proud kdyz se to sepne o 20 procent
ctvrtperiody driv nebo pozdeji.

Sinusovka je nahore zplostela a detekovat pokles bude velmi narocne, i
vzhledem k ruseni ktereho je v siti dost. Touhle cestou bych se taky
nevydaval.

Mimochodem ja tuhle konferu beru jako nahradu amara nebo jineho
elektrobulvarniho platku - semtam se neco dozvim a vicemene je zabava to
cist.

S pozdravem,

  F Burian

---------- Původní e-mail ----------