OT Budme radi za HWnews

Pátek Duben 16 08:19:11 CEST 2021

Ježíši, ohmův zákon je asi to jediné, co si ze školy pamatuju :-D

A ze základky malou násobilku a číst a psát.

A cizí jazyky.

Víc toho člověk k životu nepotřebuje, zbytek se naučí v praxi. (Tohle je
třeba filmová chyba z toho scifi, kdy vědec po dokončení projektu prošel
výmazem paměti, aby nemohl předat knowhow konkurenci - a to pokaždé. To by
vlastně nikdy nic neuměl.)

P.K.