BIOS ROM checksum error

Pátek Duben 16 05:55:18 CEST 2021

Nemáte klávesnici? Musíte vlézt do BIOSu = zmáčknout Del (nebo F12 nebo
něco) po zapnutí, nastavit a uložit konfiguraci. Pak to ještě může napsat
podobnou chybu, že nesedí velikost paměti, opět znova do BIOSu přes Del a
uložit.

P.K.

čt 15. 4. 2021 v 23:12 odesílatel Michal Grunt <michal.grunt na gmail.com>