OT: Poslani baliku

Jindroush jindroush na seznam.cz
Čtvrtek Duben 15 09:41:22 CEST 2021

Kdyz uz je tu insider: Existuji nejaka vysvetleni, jak funguje
"routovani" baliku, nejaky seznam "kdyz poslu ze zeme X balik velikosti
Q, priveze mi to v CR sluzba Z" apod?
Nebo napr. zmeny tracking cisel: Ted jsem objednaval neco na Amazon.de,
vtipne to odeslo z usa s obrim cislem, pak se to dostalo do nemecka a
dostalo to standardni DHL cislo a pak to skoncilo na poste 120 a tam
tomu dali zase nejaky jiny cislo (zacinajici CS). A dostalo to razitko
BEZ CLA a nic mi nevybrali (coz je kapitola nechapani sama pro sebe).

--
Jindroush <jindroush at seznam.cz>