Stare radio - repase

Středa Duben 14 21:21:21 CEST 2021

A ono se ještě dá koupit něco značkového? Chtěl jsem nějaký lepší FM
tuner a moc jsem toho nenašel. Pár silně předražených krámů a plné
bazary značkových SONY a podobných. Tak jsem si koupil rádio Hama
DIT2010. S tím, že v rádiu, kde je snad všechno digitální, by mohlo být
i nějaké to digitální zpracování FM signálu, což ty bazarové tunery mít
nebudou. Rádio v autě mi hraje úžasně na malou anténku, tak jsem se
těšil, co na tom bude hrát na anténu na střeše.
FM nehorázně šumí, ve stereu tam pořádně nehraje nic. Přes internet to
hraje, ale po zapnutí trvá skoro minutu, než se to probudí. Seznam
stanic to má kdesi na cloudu. Předvolby to má 1-30 a ať je to po zapnutí
kdekoliv, ťuknu na dálkáči o jednu nahoru nebo dolů, skočí to na 30.
Fakt hrůza. Jak přímo to rádio, tak i soft v něm.

Anděl