Re: Závada myčky BOSH SMI59M25EU

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Středa Duben 14 19:11:50 CEST 2021

Dne 14.4.2021 v 18:19 Lubor Otta napsal(a):
> Ono to množství jaru by mělo odpovídat množství emulgovatelných nečistot. Když se to přežene vznikne pěna, nemusí ani vylézat z myčky, ale tlumí ten proud vody který má mechanicky čistit nádobí. Námět na brainstorming:

Tak u Bosch myčky přebytek pěny vyvolal chybu E15 (snažil jsem se o
úsporu a přidával k prášku trochu Jaru :-D). Pomohlo počkat, až pěna
trochu opadne, myčku spustit naprázdno, počkat, až skape na E15 a proces
opakovat. Myslím, že po nějakých 5-6 pokusech se to vypláchlo a
fungovalo normálně.
Teď používám tablety z Lídlu (možná to není nejlevnější, nevím ani
neřeším) a nemám problém.

jf