Re: Závada myčky BOSH SMI59M25EU

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Duben 14 18:43:30 CEST 2021

Může být.
Když se to přežene, tak opravdu je pěny moc a i na konci může nějaká
zbýt na dně.
Ale nikdy jsem neměl pocit, že to přitom mylo hůř. Možná to ten silný
proud vody snadno prorazí?

Občas používáme i režim "sprcha", kdy to jenom opláchne nádobí studenou
vodou, aby na tom nezasýchalo.
Přitom dávám trochu Jaru na dno myčky, protože tento režim neotevírá
zásobník na prášek/tabletu.
Výsledkem je, že občas někdo pak to nádobí omylem sklidí, protože je i
jenom po té sprše s Jarem tak čisté.

Ale uznávám, že s detektorem pěny by to bylo prďácké. To by se mi líbilo.

PL