Stare radio - repase

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Středa Duben 14 12:45:47 CEST 2021

Tak ja ty stara lampova radia skoro nezapinam...to je jen za odmenu. :-D
Ale VKV na nich hraje normalne a zadne ruseni z eteru od spinaneho
zdroje se nekona. Jedine co me opravdu s prominutim sere, je ruseni od
menice vytahu, ktere ma maximum na 12kHz a jde po siti-po dratech.
Netusim zda tam dodavatel osadil i filtr nebo nekdo zase usetril. Ja na
to nemohl prijit skoro rok co to v tom radiu piska...ono to piskalo
nahodne a ruznou delkou trvani.
Prohledal a poodpojoval jsem celej byt az me pak napadlo ve dve rano si
na chodbe zapnout vytah.
Na SV se mnou ale vybehli, ze jestli na barak poslu CTUcko, ze se mi
nebude dal v baraku libit, protoze to ude stat urcite ranec a nikomu
jinemu to nevadi.
Tak ted mam tohle a je fakt, ze to je neskutecna pohoda poslouchat
streamy z celeho sveta a vetsinou bez kecu priblblych moderatoru.

RV