Stare radio - repase

Středa Duben 14 12:20:04 CEST 2021

Co spínané zdroje a rušení VKV? I když jestli dobře vidím, tak ve
Stradivari nemáte spínaný zdroj a v Tesle zas nemáte VKV.

V té mojí Toshibě jsem nechal původní 50Hz trafo. Ona ta kouzelná krabička
teda trochu ruší sama, žádné Hi-Fi to není. V režimu Bluetooth je to hodně
slyšet, něco málo rušení dělá i LED displej. Zase co by člověk chtěl za 150
korun.

P.K.