[OT] Rychlost internetu

Úterý Duben 13 08:39:29 CEST 2021

Tak žádný posun. Od poslední návštěvy technika z Cetinu se mi nikdo
neozval, průběžně si voláme s obchoďákem z O2, takže to sleduje.

Do toho na mě v televizi vyskočí reklama "pořiďte si rychlý internet O2" -
objednáno mám a čekám :-/

Já jsem si zatím zprovoznil trasu v baráku, tzn. natáhnul kabel ke vchodu z
ulice.

Jak jsem psal o tom UTPčku nabouchaném na omítku, když tak chodím po ulici
a koukám na baráky, občas to tak nějak udělané je, na hajdaláka, obyč.
kabel z té kovové krabičky někam do okna, plazí se po omítce jako had ani
příchytky tam nejsou :-)

P.K.

čt 1. 4. 2021 v 15:34 odesílatel Pavel Kadečka <pavel.kadecka na gmail.com>