[OT] Rychlost internetu

Čtvrtek Duben 1 15:34:30 CEST 2021

st 24. 3. 2021 v 11:10 odesílatel Petr Simek <psimek na jcu.cz> napsal:

> aby

> Cekal bych ze zrovna Cetin tohle dokaze vyresit jako opravu vedeni.
> Kdyz jde o opravu a ne o novou vec tak i kdyz pujdou do chodniku
> tak je to snad na nejake ohlaseni na meste.. To vedeni venku prece
> patri Cetinu.

V pondělí tu byl znova technik (ten samý), nešlo to prý zadat požadavek na
tu četu kabelářů bez jeho další návštěvy. Byla to jen formalita, vlastně
jsme to mohli vyřídit i po telefonu, nic nového nezjistil, jen řekl, že to
předá dál na ty kabeláře. Ale zmínil se, že kdyby to bylo cenově
náročnější, že by mohl Cetin chtít, abych se na tom finančně podílel - což
je nesmysl, to už bych mohl jít do nějakého bezdrátu, kde si taky řeknou
pár tisíc za instalaci.

Další možnost je 5G (vidím na komín cukrovaru, kde má O2 antény).

Když se to tak vezme, 10 metrů UTPčka nabouchaného zvenku na fasádu by to
taky spravilo ;-) Samozřejmě, profi instalace znamená trasu, nějaké trubky,
chráničky, strčit pod zem a přikrýt dlažbou chodníku.

P.K.