OT: Poslani baliku

Jindroush jindroush na seznam.cz
Pondělí Duben 12 20:07:31 CEST 2021

1) Zásilkovna: Možná je to nepřehledné, ale pokud posíláte fyz-fyz, u
nich zvané "Mezi námi", děláte to v jejich mobilní aplikaci, bez
registrace. (Mobilní aplikace mě sere, jako každá jiná mobilní app, ale
tady chystají i velký světový pokrok s web aplikací).
2) ČP: Mám jejich klapkárt, vyplním doma, řekne mi to kód, na poště si
to vytisknou sami, i pajdací lístek mi pošlou mailem. Dobírku je nutno
(asi) vypsat ručně, ale tu dělám jen proti nevratné platbě předem 200Kč,
takže většina lidí vyměkne a pošle prostě peníze, což je levnější,
rychlejší a pohodlnější. Dobírka je mor.
3) Ještě by měla být možnost si zaplatit nějakou zásilkovku, ať si pro
to přijede, nebo to podat na jejich PPL/GLS pointech, ale to jsem ještě
nezkoušel. Existují i služby jako zaslat.cz, což jsem zatím taky nezkoušel.
J.

--
Jindroush <jindroush at seznam.cz>