OT: Poslani baliku

Pondělí Duben 12 19:51:28 CEST 2021

Jojo, měl by přijít ten robotický pes z Boston Dynamics a balík si převzít
na GPS souřadnicích zadaných při online podání. Nebo si po to mohl přiletět
dron...

Já nevim teda, ale na odeslání jednoho balíku "po dlouhé době" snad stačí
tužka + papír = vyplnit ručně podací lístek a napsat adresu na krabici. A
jestli to bylo na dobírku, je to jedna vyplněná složenka navíc.

Pavel Kadečka.

po 12. 4. 2021 v 19:33 odesílatel Michal Gregor <a2x1nptda8 na email.cz>