Zalohovany zdroj 12V s PB aku

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pondělí Duben 12 15:36:39 CEST 2021

Muj osobni nazor je, ze kazde baterce skodi jakejkoli vykyv od
nominalniho napeti...pokud vezmu, ze u olova (specialne zaplavene verze)
jeste pribyva problem se sulfataci tak mi prijde hodnota 13.1V naprosto
realna...je to nad nominalem a potece tam lehky proud zajistujici, ze na
elektrodach bude pohyb.

Dle meho je hodnota 13.8V v tom clanku trochu nepochopena....to neni
optimum pro zivotnost baterie...to je optimum, kdy to baterku jeste
zbytecne nehuntuje, ale ma jeste dostatecnou kapacitu na pouziti aby to
melo smysl.

RV

Dne 12.04.2021 v 14:43 Tomas Chvatal napsal(a):
> V Svete motoru to resili s nekym od baterek.
> Idealni udrzovaci je pry cca 13,1V, viz. obr.
>
> s přáním hezkého dne / best regards
> Tomáš Chvátal
> tchvatal na fordiag.cz
>
> ----- Původní zpráva ----- Od: "Martin Záruba" <swz na volny.cz>

>>> jednatel
>>> pavel.poucha na papouch.com <mailto:pavel.poucha na papouch.com>