Zalohovany zdroj 12V s PB aku

Úterý Duben 6 13:30:58 CEST 2021

80% mi stačí, 4,5Ah baterka je na ty wifi krabičky až až. APčko za oknem,
8-port switch, domácí wifi router, všechno to bere dohromady asi 0,4A (na
12-13V). Při plné kapacitě by baterka stačila na 10h provozu (takže při
velkém blackoutu by stejně pochcípaly všechny UPSky na trase, tzn. u
internet providera).

P.K.

út 6. 4. 2021 v 13:10 odesílatel Pavel Poucha <pavel.poucha na papouch.com>