Re: Vrták pro M3 do PCB

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Neděle Duben 11 17:31:01 CEST 2021

Aha, tak na tyhle jsem nenarazil. Děkuji. Co se týče praskání těchto vrtaku
tak už mi také dlouho žádný nepraskl. Většinou praskne, když člověk
pospicha a pohne plošným spoje po stolku dříve nez stačí vytáhnout vrtak
nebo jak se tu psali tak když dodatečně vrtá chybějící diru. Když je člověk
opatrný tak to vrtak přežije a vydrží dlouho. Jinak ty obyčejné vrtaky ze
železářství delaji do PCB díry takové divné, ožvejkané. Jednak se mi vůbec
nelíbí a pak vydrží pár děr a další a další diry jsou čím dál vic hnusnejsi
(hlavně ty větší prumery). Už jsem si zvykl na kvalitu děr z těch
"karbidu", které jsou prostě dokonale i s tím ručním Proxxonem ve stojanu.

MG