OT: laser

Jiří Linhart hw.jirilinhart na gmail.com
Neděle Duben 11 13:17:45 CEST 2021

Po delší době jsem místo motoru na frézku přidělal laser.

1. Laser jsem dostal dříve a tak jsem ho dal na frézku. Napájení je 12V
a odběr 0,6A. A daří se mě jenom propálit maximálně 160g papír a to
ještě na 3x. Je zapotřebí přesně zaostřit i čočku. Moje první otázka je
jestli to odpovídá výkonu nebo je nějaký vadný a jakou rychlostí asi
pálit.  Jaký výkon by měl být pro pálení do balsi a pod (třeba na vánoce
jak prodávají ozdoby).

2. kde sehnat data pro pálení, někde na internetu stáhnout. Program
kterým ovládám frézku dokáže jenom načíst data pro

autocad    dxf

plotr         data pro plotry (staré)

g-cody

Zkoušel jsem program WinToPo a nějak se mě nedaří pomocí něho převést
opbrázek na křivky. Jakej použít na to program.

JL