Re: Trochu OT:Vykradená drobná zásilka z Ali na ČP

debebe na email.cz debebe na email.cz
Neděle Duben 11 17:02:03 CEST 2021

> ---------- Původní e-mail ----------
>
> Od: Admin HWnews <hwnews na cncnet.info>
> podotykam, ze jsem zamestnanec CP
Ano, vím  (popravdě čekal jsem hlavně na Vaši reakci ;-))

> Trideni zasilek si delaji postacky ony samotne, protoze vi jak chodi a
> dalsi vec je, ze tam neni zadna sila, ktera by pripravila dopredu x
> rajonu co se chodi tak, aby to vyrazilo na roznasku vcas.
Pak to vypadá na doručovatelku, což mě teda mrzí.

> Pokud je postacka rozumna a veci se vam neztraceji pravidelne tak bych
> ji to normalne rekl...ted s tim teda stejne uz nic neudelate, ale aspon
> treba si da na to priste pozor. Jen proste aby vedela, ze uz to bude
> priste treba podruhe.
To mám "radost". Kdybych si byl 100% jistý, nemám problém, ale je-li v tom nevinně ...

Obrázek (jen pro info):http://vjecy.awardspace.info/ali_cp/

A děkuju za odpověď.
DB