Re: Trochu OT:Vykradená drobná zásilka z Ali na ČP

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Neděle Duben 11 11:14:02 CEST 2021

Zdravim,

podotykam, ze jsem zamestnanec CP, ale s pobockama uz leta toho moc
spolecneho nemam.

Trideni zasilek si delaji postacky ony samotne, protoze vi jak chodi a
dalsi vec je, ze tam neni zadna sila, ktera by pripravila dopredu x
rajonu co se chodi tak, aby to vyrazilo na roznasku vcas.

Pokud je postacka rozumna a veci se vam neztraceji pravidelne tak bych
ji to normalne rekl...ted s tim teda stejne uz nic neudelate, ale aspon
treba si da na to priste pozor. Jen proste aby vedela, ze uz to bude
priste treba podruhe.
Pokud to byla zasilka z Ciny (zahranici) tak by to musel udelat nekdo na
prazske 120tce a nebo nekdo u celniku...pokud to ale bylo takovehle
zbozi (pro bezneho cloveka nepouzitelne) tak se mi moc nezda, ze by to
nekdo kradl. Celnik vi co v tom je - vsechno na 120tce se skenuje a
nekde ve skladu i kdyby to na blind zkusil tak to zalepi a napise se, ze
zasilka ma poskozeny obal.

Jinak pokud kdokoli mate pocit, ze mate casto vykradene zasilky tak to
okamzite nahlaste na poste. CP na to ma cela oddeleni vybavene pomerne
slusnou technikou a PCR si uz nasledne jen prebira dukazni material z
kamer a fotopasti. Jen to musi byt proste nahlaseno.

RV