RE: OT Jak předpokládáte další křivku COVIDU ?

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Sobota Duben 10 23:35:37 CEST 2021

Zlí jazykové tvrdí, že na snadno nahraditelných pozicích šéf prostě řekl, že „kdo sem pošle hygieniky, ten poletí“. Proto hygienici zpravidla zjistí, že nakažený je nezaměstnaný, bydlí sám, nikde nebyl, … prostě nákaza spadla z nebe. Asi 5G:-)

PH

Od: Jindroush
Ja nevim, na co reagujete, ale ne na nic z toho, co jsem napsal.

Homeoffice je mozne pro mraky pozic a nevyuzivalo se to od podzima vubec tak, jak loni v uzavere, vsichni na to mohli byt (lepe) pripraveni. Pominme tu nesmyslnou teorii, ze 40% "kancelarskych" pracovniku dela papiry 60% delnemu lidu.
A kde jsem psal, ze by 60% lidi melo prestat pracovat, to mi uz vubec neleze do hlavy - psal jsem o testovani a deleni tymu.

https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/uzis-daniel-prokop-nakaza-koronavirus-covid-19.A210220_101059_domaci_knn

Samozrejme, ta data je nutno brat s pomerne vysokou mirou nejistoty, prave proto, ze lidi nereportuji/zatajuji, takze celkove statistiky jsou dlouhodobe nepresne.

J.