Re: OT Jak předpokládáte další křivku COVIDU ?

Jindroush jindroush na seznam.cz
Sobota Duben 10 23:11:45 CEST 2021

Ja nevim, na co reagujete, ale ne na nic z toho, co jsem napsal.

Homeoffice je mozne pro mraky pozic a nevyuzivalo se to od podzima vubec
tak, jak loni v uzavere, vsichni na to mohli byt (lepe) pripraveni.
Pominme tu nesmyslnou teorii, ze 40% "kancelarskych" pracovniku dela
papiry 60% delnemu lidu.
A kde jsem psal, ze by 60% lidi melo prestat pracovat, to mi uz vubec
neleze do hlavy - psal jsem o testovani a deleni tymu.

https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/uzis-daniel-prokop-nakaza-koronavirus-covid-19.A210220_101059_domaci_knn

Samozrejme, ta data je nutno brat s pomerne vysokou mirou nejistoty,
prave proto, ze lidi nereportuji/zatajuji, takze celkove statistiky jsou
dlouhodobe nepresne.

J.

--
Jindroush <jindroush at seznam.cz>