Re: OT Jak předpokládáte další křivku COVIDU ?

Sobota Duben 10 20:56:34 CEST 2021

Asi tak, zavreni normalnich obchodu je intergalakticka pitomost, lidi se
tam nechodeji bavit, jen nakoupit a pryc, takhle stejne lezou do
otevrenych hypermarketu...
A uz se objevila prvnio vlastovka i kdyz jen v nadpisu
https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/eu-vakciny-druhe-generace-1-8-miliardy-brusel-ockovani.A210410_153108_zahranicni_remy
asi bude stejne lepsi si pockat na dalsi update vakciny...