Re: OT Jak předpokládáte další křivku COVIDU ?

Petr Simek psimek na jcu.cz
Sobota Duben 10 20:47:01 CEST 2021

On Sat, 10 Apr 2021, Jindroush wrote:

> Obchody se prece nezaviraly, ze se tam nakazite, ale prave kvuli omezeni
> mobility. Tj. nikam nelezete - nikde se nenakazite.

No to je prave takova teorie, jenze kdo dnes do nakupaku jezdi MHD ?
Vsichni autem. A kdyby byl samotny nakupak tak rizikove misto, tak
by v tech ohrozenych profesich byli prodavaci na spici. Jenze nejsou.

> Samozrejme ze to bylo napul, takze nahovno - mely byt narizene
> homeoffice, kde je to mozne, plus melo byt odfurt testovani ve fabrikach
> a skolach. O tom, ze fabriky mely delit vyrobu na tymy tak, aby se
> nepotkavali, to je dalsi, co se neudelalo. Ze mela byt placena karantena

S temi fabrikami jsem tomu veril, pak se zacalo antigenne testovat
a vysledek byl nekde pobliz nuly. Takze realita asi je nekde jinde.
Zajimavy byl zaver ceskych "odborniku", ze by se tedy ve firmach
melo testovat 2x tydne. Tehdy jsem si rekl co je to za pitomce.
K cemu bude dobre merit nulu dvakrat tak casto ? To by prece davalo
smysl kdyby ta namerena cisla byla velka.

> Takze ne - nezavreli toho moc, ale malo a spatne. Tahle statni sprava je
> velka, draha a napicu.

Ja si myslim ze naopak delaji spoustu zbytecnych veci jen z paniky.
A zacinam si myslet ze hlavnim zdrojem nakazy je setkavani soukrome
v rodinach. S tim se ale neda moc realne delat. Zajimave to bylo
v Sokolove - jak tam zacal pruser lidi se doopravdy polekali, vzali
si tu osobni karantenu k srdci a najednou je na tom Sokolov nejlip.