Re: Transil pod trvalou zátěží

Sobota Duben 10 16:33:48 CEST 2021

Ja bych si tipnul, ze to transilu nijak vadit nebude.
Ale osobne bych sel jinou cestou, dal bych do serie N MOSFET, D na
vstup, a na G bych privedl 10 a neco V spinane nejakym obvodem s
komparatorem, tranzistorem, zenerkou... Proste aby to pri prepeti asi
nejlip vystupni napeti stabilizovalo na dovolene hodnote, nebude se to
hrat a muze to byt male (teda netusim, jestli je to dulezite)